Батькам:
http://www.ipl.net.ua/postypaushim/2011-08-15-07-18-19
Банк документів:
Методичне об’єднання вчителів англійської мови
Кредо: «Відчувати кожного – навчити всіх».
Проблема, над якою працює МО: «Розвиток комунікативної культури та соціокультурної освіченості ліцеїстів для формування навичок їх подальшої участі у діалозі культур».
Задачі методичного об’єднання
1. Враховувати соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови.
2. Постійно працювати над підвищенням професійного рівня кожного вчителя.
3. Впроваджувати в роботу вчителя ефективні сучасні методи навчання для розвитку комунікативної діяльності учнів.
4. Розвивати творчість, вести пошук талантів, приймати участь в олімпіадах, готувати індивідуальні завдання для учнів, які проявляють підвищений інтерес до предмета.
5. Проводити конкурси та позакласні заходи, пов’язані з культурою, історією та літературою країн, мова яких вивчається.
Загальні відомості
№ |
П/Б |
Освіта |
Категорія, звання |
Педстаж |
Громадське доручення |
Проблема, над якою працює |
Атестація перепідготовка |
1 |
Войтко Наталія Михайлівна |
вища |
вища |
27 |
секретар ліцейського МО |
Комунікативний підхід до сучасного процесу навчання |
2013 2013 |
2 |
Гришко Олена Вікторівна |
вища |
вища, «Старший вчитель» |
19 |
Розвиток критичного мислення учнів на уроках англійської мови |
2012 2013 |
|
3 |
Добровольська Олена Вікторівна |
вища |
вища, «Старший вчитель» |
22 |
Метод проектів та кейс-технологій на уроках англійської мови |
2013 2012 |
|
4 |
Рибчак Валентина Анатоліївна |
вища |
вища, «Старший вчитель» |
30 |
керівник ліцейського МО |
Використання інтерактивних інформаційних технологій у навчанні англійської мови |
2012 2013 |
5 |
Харіна Олена Леонідівна |
вища |
вища, «Вчитель-методист» |
39 |
Форми, види, функції контролю на уроках англ. мови |
2010 2013 |
Харіна Олена Леонідівна
Має педагогічні розробки: «English. gandListeningComprehensiontextsforseniorstudents», 2009 р.; «Збірник з практичної граматики англійської мови (для учнів та викладачів середніх шкіл, ліцеїв, гімназій)», рец. Р.В.Курносова, ІДПІ, 2001 р.
Elena Kharina
a teacher-methodologist, Round 1 Nominee, TEA-2004 programme, Izmail Polytechnic Lyceum.
Кредо:«The mediocre teacher tells.
The good teacher explains.
The superior teacher demonstrates.
The great teacher inspires.» (William Ward)
I have been working as a teacher of English at Izmail Polytechnic Lyceum since 1992.
І enjoy teaching. Being a teacher is one of the greatest ways that a person can contribute to society. After so many years of working as a teacher I know that teaching and learning can and should be joyful experience for both teacher and learner. That’s why while teaching I develop ability to select from a wide range of alternative teaching methods and types of materials, in accordance with what I perceive to be my students needs. I teach because now and then I help my children to grow up, understand life, learn it thoughtfully, because Confucius said “Learning without thought is a labour lost”.
“A language is a city to the building of which every human being brought a stone” (Ralph, Waldo Emerson). So every lesson my students and I master the language, lay out the system of knowledge and enjoy our progress.
I have written “A Textbook for training language skills in grammar”, “A Textbook (reading and listening comprehension texts for senior students) and some methodological recommendations for teachers.
РибчакВалентина Анатоліївна
Кредо: «Освіта – скарб; праця – ключ до нього.»
Керівник методоб’єднання англійської мови ліцею.
Працює у ліцеї з 1993 року. Вміло організовує навчально-виховний процес на підставі педагогіки співробітництва.
Упроваджує навички самостійної роботи учнів на уроці. Зацікавлена у кінцевому результаті своєї праці та успішності кожного учня.
Деякі з її учнів продовжують навчання в педагогічних ВНЗ (факультет іноземних мов).
Є одним із соавторів «Збірника з практичної граматики англійської мови (для учнів та викладачів середніх шкіл, ліцеїв, гімназій)», рец. Р.В.Курносова, ІДПІ, 2001 р.
Учні беруть участь у міських та обласних олімпіадах і посідають призові місця.
Войтко Наталія Михайлівна
Кредо: «Сійте розумне, добре, вічне». (М.Некрасов)
Працює в ліцеї з 1998 р.
обре володіє методикою викладання іноземних мов, уміло використовує інтерактивні технології в роботі з учнями різних вікових груп, враховуючи їх психологічні особливості. Впроваджує в свою роботу новаторські методики, що сприяє підвищенню у ліцеїстів цікавості до вивчення предмета і розвиває їх творчі здібності.
Протягом кількох років її учні беруть участь у міських та обласних олімпіадах і посідають призові місця.
Гришко Альона Вікторівна
Кредо: «Ніщо не виховує краще, ніж особистий приклад. Намагайтеся бути взірцем у всьому.»
(А.Макаренко)
Працює в політехнічному ліцеї вчителем англійської мови з 1998 р., цікавиться питаннями країнознавства, розвитку сучасної англійської мови та літератури Великої Британії та США. Добре розуміє, що тільки творчий вчитель може виховувати творчу особистість, тому багато уваги приділяє новітнім інтерактивним технологіям, які розвивають діалогічне та монологічне мовлення, навчають дітей читати та писати на англійській мові. Мріє про школу майбутнього, де змінюється роль вчителя, який стає тьютором, координатором процесу навчання, коли учень не об’єкт, а суб’єкт навчання. У 2007-2009 рр. брала участь у голандсько-українському проекті «Громадські платформи освітньої реформи в Україні», під час якого розробляла напрямки створення школи майбутнього.
Дуже радіє, коли її учні продовжують вивчення англійської мови в різних вузах країни на високому рівні.
Добровольская Елена Викторовна
Моё жизненное кредо полностью совпадает с нетленными строками Омара Хайяма:
Не таи в своём сердце обид и скорби,
Ради звонкой монеты поклонов не бей…
Коль умён ты, не стань у корысти слугой – никогда,
Не склоняйся перед жадностью мудрой главой – никогда,
Будь бушующим пламенем, медленной влагой,
Но не прахом, что ветер развеет любой – никогда.
Немного о себе
Училась и работала первые годы после окончания института в России. С 1998 года являюсь преподавателем английского языка Измаильского политехнического лицея. Как классный руководитель выпустила два курса (2002 г., 2007 г.). Мои выпускники были победителями и призерами лицейских, городских и участниками областных предметных олимпиад. В 2002 году принимала участие в конкурсе «Учитель года», стала победителем в номинации «английский язык». В профессии стараюсь умело сочетать новейшие достижения современной науки, воплощая их в инновационных формах обучения, с богатым опытом классической школы преподавания. В своей педагогической деятельности приоритетным направлением в работе над формированием личности считаю развитие ее духовности, интеллектуальных и креативных способностей. Ценю и уважаю умных, интеллигентных, ироничных, творческих, целеустремленных людей, четко осознающих свою роль в социуме.
Є одним із соавторів «Збірника з практичної граматики англійської мови (для учнів та викладачів середніх шкіл, ліцеїв, гімназій)», рец. Р.В.Курносова, ІДПІ, 2001 р.
Результати міських та обласних олімпіад
з англійської мови
2006-2007 н.р. |
|||||
№ з/п |
П.І.Б. вчителя |
Міські олімпіади |
Місце |
Обласні олімпіади |
Місце |
1. |
Войтко Н.М. |
- |
- |
- |
- |
2. |
Гришко О.В. |
- |
- |
- |
- |
3. |
Добровольська О.В. |
Черненко А. (10-А) Тарпан І. (11-А) Дечева Д. (11-А) |
ІІ ІІ ІІ |
- - - |
- - - |
4. |
Рибчак В.А. |
Ігнатків В. (8-А) |
І |
- |
- |
5. |
Харіна О.Л. |
Тостановська А. (9-А) Іванова А. (9-А) Старова А. (10-А) |
І ІІІ І |
- - Старова А. (10-А) |
- - ІІ |
2007-2008 н.р. |
|||||
№ з/п |
П.І.Б. вчителя |
Міські олімпіади |
Місце |
Обласні олімпіади |
Місце |
1. |
Войтко Н.М. |
Петренко А. (8-А) |
ІІ |
- |
- |
2. |
Гришко О.В. |
- |
- |
- |
- |
3. |
Добровольська О.В. |
- |
- |
- |
- |
4. |
Рибчак В.А. |
Бурлаченко А. (9-В) Аганін А. (9-А) |
ІІ ІІІ |
- - |
- - |
5. |
Харіна О.Л. |
Корнієць М. (8-А) Мєх В. (8-А) Андрусяк Є. (10-А) Тостановська А. (10-А) Старова А. (11-А) |
І ІІ І І І |
- - - - Старова А. (11-А) |
- - - - ІІІ |
2008-2009 н.р. |
|||||
№ з/п |
П.І.Б. вчителя |
Міські олімпіади |
Місце |
Обласні олімпіади |
Місце |
1. |
Войтко Н.М. |
Петренко А. (9-А) Івлієва А. (11-А) |
І І |
- - |
- - |
2. |
Гришко О.В. |
- |
- |
- |
- |
3. |
Добровольська О.В. |
- |
- |
- |
- |
4. |
Рибчак В.А. |
Бурлаченко А. (10-В) |
ІІІ |
- |
- |
5. |
Харіна О.Л. |
Корнієць М. (9-А) |
І |
- |
- |
2009-2010 н.р. |
|||||
№ з/п |
П.І.Б. вчителя |
Міські олімпіади |
Місце |
Обласні олімпіади |
Місце |
1. |
Войтко Н.М. |
Калпакчі Д.(9-А) Петренко А. (10-А) |
ІІІ І |
- - |
- - |
2. |
Гришко О.В. |
- |
- |
- |
- |
3. |
Добровольська О.В. |
- |
- |
- |
- |
4. |
Рибчак В.А. |
Бурлаченко А. (11-В) Степаненко А. (8-А) |
ІІІ ІІ |
- - |
- - |
5. |
Харіна О.Л. |
Корнієць М. (10-А) |
ІІ |
- |
- |
2010-2011 н.р. |
|||||
№ з/п |
П.І.Б. вчителя |
Міські олімпіади |
Місце |
Обласні олімпіади |
Місце |
1. |
Войтко Н.М. |
Калпакчі Д. (10-А) Петренко А. (11-А) |
ІІ І |
- - |
- - |
2. |
Гришко О.В. |
- |
- |
- |
- |
3. |
Добровольська О.В. |
- |
- |
- |
- |
4. |
Рибчак В.А. |
Тихогло Д. (8-А) Селезньова М. (8-А) Степаненко А. (9-А) |
ІІ ІІ ІІІ |
- - - |
- - - |
5. |
Харіна О.Л. |
- |
- |
- |
-
|